godmorgon!

vaken och pigg! :) hur skönt som helst!
Dage började med bajsblöja hehe man kan inte annat än vakna då.
Oskar fick komma in till oss efter morgon vällingen,mysigt med mina två bästa grabbar
brevid mig :)

Igår kväll kom Linda hit jätte kul att träffa henne! det var en evighet sen!
men hon har mycket att stå i nu när hon startat eget :)
Nu kanske hon kan börja göra naglar på mig med ;) hehe.
Ne sånt finns det inte mycket pengar över till! här
prioriteras allt annat! :)
vi drack (vitt) vin inte min höjdare men jag tog någon cider också så det gick
bra. Snackade massa gammalt som man nästan glömt :)
en del tok man ändå varit med om.
Jag som trodde jag var den lugnaste och snällaste! haha

Idag blir det träning 11 ska bara dubbel kolla igen så det verkligen
är öppet idag. Så det inte blir som sist.
ska kika det på en gång nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback