Tisdag förmiddag...

och det känns som hela dagen glider förbi snabbt!
Det började med att det skulle krångla imorse  då jag lämnat Oskar
på dagis och skulle åka och tanka bilen.
Mitt kort har börjat krångla!! det fungerade inte att betala med + att det var en
obemmanad station.
Fick parkera bilen gå in på en affär och ta ut  pengar istället!
Irritationen hade växt! att inte pappa anders kan tanka bilen då han ser
att det är så pass lite bensin kvar! puh!

Efter det fick jag till humöret! skärpte mig for hem och parkerade bilen sen ut
på efterlängtad promenad. Skönt väder men grått ute.
Nu sitter jag och små fryser efter svetten torkat på kroppen.
ska åka ner till svärmor och låna duschen heeh :)
Numer känner man sig som en vandrande skit! :D utan dusch hemma!
Man får alltid passa in tider att duscha hos andra! men förhoppningsvis
är det hyffsat klart i badrumemt efter helgen.
I eftermiddag kommer killen som ska gjuta golvet i alla fall.

Ha en trevlig dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback