Vår väder ute!

Snudd på sommar nästan :) man får den känslan och det gör att man
börjar längta extra mycket!
undra om jag ska försöka få lite färg i ansiktet och på benen så de inte ser
så chockande bleka ut när man kan börja ha kloj och bara ben :)

Tidigt promenad idag med Anders en lite hängig son i vagn och en morbror :)
Men solen sken och skönt var det.
Idag åker vi hem till min mamma och grillar och myser ute,stannar nog troligen över natten
blir så långt att fara annars.
Oskar trivs så bra där uppe och det kommer nog göra honom lite piggare att få
träffa sin favorit Speja! :)
Ska vrkligen försöka komma ihåg att låna med mammas kamera hem så jag kan lägga ut bilder sen påsk
och innan också för den delen :)

Nu väntar duschen! bye

Kommentarer
Postat av: angelica

hann inte o ringa imorse, åkte till syster o solade... förstod nästan att ni inte skulle ut i solen o kanske åka till vigge så jag åkte dit ist... ikväll blir det fest hos joakim. hörs sen eller imorgon när jag vaknar eller ngt =) hahah! hälsa vigge! puss o kram

2007-04-14 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback