på bättringsvägen

Min lilla pojke håller äntligen på att bli pigg igen!
imorse när vi vaknade såg det inte ljust ut och jag hade inga större förhoppningar
på att min lilla grabb skulle piggna till och bli sig själv igen.
Vips efter promenaden idag var hans aptit äntligen tillbaka helt oanat!
Han visade tydligt att han ville ha maten på spisen och satt länge länge och åt.
Det var som om någon tryckte på en knappt och hel plötsligt var han som han alltid
brukar. Han var pig glad och charmig. Små busig och full av energi.
Jag kan väl aldrig tro att det var friskluften solen eller skicket på vanlijglassen som gjorde det!
Jag är fortfarande helt tagen och smått chockad av hur han förvandlades tillbaka till sitt rätta jag bara sådär.
Men glad och det känns som en lättnad att han äntligen är på bättringsvägen. Han har
tappat mycket på kropp och vikten har  minskat. Trodde där ett tag att han skulle försvinna :/
Tur att han alltid har reagerat likadant varje gång han varit sjuk. Han äter och tar igen det han
tappat.
Han sover trygt och skönt i sin älsklingssäng och jag ska aldeless snart smyga in och pussa
honom gonatt. jag är själv trött och utmattad av den tunga helgen. Jag behöver lite sömn för imorgon
börjar jag jobba och dessutom kväll hela veckan nästa.
Men roligt samtidigt som det kräver en del planering men dagis,hämtning osv.

Det är dags att stänga av nu och krypa ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback