borde ta mig i kragen!

Har verkligen inte bloggat på länge nu!
känner att jag har fått lägga om till helt nya rutiner :) både bra och dåligt.
Det är mycket man vill hinna som får vänta men att ha et jobb känns så lugnande.
Jobbar kväll idag men inget lång pass. Skönt det och bra med pengar.

Snöade i morse då kjag och Oskar klev upp. Jag fick en mindre chock!
Hade hoppats på sol idag! då hade jag garanterat känt mig mer motiverad att gå ut
på promenad och torka på balkongen.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Tror ändå att jag kanske ska ta och dra mig ut.
Det går ju som sagt att klä på sig bra kläder men åhh vad deprimerande grått ute!

Jo det blir nog promenad ändå :) ska se om jag hittar lite påskbilder eller om dom kanske
blev kvar på mammas kamera de flesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback