tisdag och lilleman börjar bli piggare

hoppas verkligen att det går åt rätt håll nu!
han har varit sjuk och hängig i en vecka nu stackarn.
Tycker det är på tiden nu at han får blir frisk och leka och
busa som han alltid ananrs gör.

Inskolningen som ska börja imorgon skjuter vi nog på några dagar
har inte fått svar riktigt än när men hoppas få det idag.

Intervjun igår måste jag säga gick hyffsat bra :) hoppas
jag i alla fall! nu är det bra att vänta tills slutet av nästa vecka på svar.
Spännande!

Nu har precis oskar somnat och jag väntar på att angelica ska dyka upp!
Sen blir det nog ut till birsta en sväng om oskar fortfarande är pigg.
Han blir  nog bara glad att få komma ut en sväng.
Jag vill mer än gärna ut och gå men jag ska vila för jag är lite små hängig jag med.

ha det så fint allihopa nu ska jag ta och bre mig en smörgås med falukorvskiva på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback