Sitter på rumpan en stund!

vilar mig lite :)
tidig morgon som så ofta nu! hehe...men jag kände mig
ändå rätt utvilad och piggare än vanligtvis.
Jag hämtade in oskar till mig i sängen så vi kunde
ligga och dra oss lite och kramas! :)
07:15 klev vi upp redo för att måsta skynda oss och göra oss klar!
Välling,påklädning,borstning av tänder sen ut till bilen.
08 lämnade jag oskar på dagis och passade efter det på att
gå promenad!
Det kändes väldigt mycket imagen idag då jag gick! så härligt efterråt!

Hem tog det lugnt åt frukost,duschade,tvättade och sen vips var klockan 10:30
då var det dags att hämta lilleman från dagis.
När jag och farmor annika kom dit var alla barnen fortfrande ute och oskar
var jätte trött! stackarn han höll på att somna i famnen.
Vi åkte hem och fick i oss potatisbullar och nu sover oskar.

Jag ska hänga lite mer tvätt sen ta mig en frukt och se slappa framför tvn.

hoppas ni också får en skön dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback