första inskolningsdagen

gick hur bra som helst! fast vi bara var där en timme från 10-11.
Det verkligen märktes på oskar at han tyckte allt
var så spännande!

Vi var först ensamma inne och lekte och träffade fröken carin som ska ha
hand om oskar,vi fikade och fick information.
Oskar gillade alla nya leksaker och var inte ett dugg blyg!
efter ett tag sträckte han sig på carin och vile at hon skulle
ta upp honom! :)
det kändes så bra att han redan på en gång kände sig trygg med henne.
Sen när alla barnen kom in blev han lite tystare och studerade alla
med nyfikenhet, han pekade och pratade :)

Imorgon ska vi dit samma tid och på onsdag lite längre. Då blir vi där
över lunchen.
vi ska köra att vi är med hela veckan kanske lämnar honom en stund på
fredag om allt går bra.
Sen måndag får vi prova med lite längre!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!
Å va skönt att han gillade sin fröken. Hoppas att det går lika bra resten av veckan också! Känns det inte lite känsloladdat att tänka att du sen ska lämna honom där varje dag´? Usch, jag ser inte fram emot att lämna Lucas på dagis, mest kanske för att jag gärna ser att han får vara lite äldre än han kommer att vara när han börjar. Kanske också för att jag gärna skulle vilja vara hemma tills han är 2:-)

Postat av: angelica

åhh han är så duktig lilleman =) fast jag hoppas att han inte blir mer kär i fröken carin än i mig =P hahah! kram o god natt

2006-11-13 @ 22:12:53
Postat av: hanna-evelina

jo det känns lite att jag ska lmna honom där sedan,nu är jag ju med och allt funkar bra.
men tror nog att det ska gå bra utan mig där också
Oskar är van at vara med andra människor och gillar ju andra barn :)
skulle också gärna vilja vara hemma länge men det går inte riktigt.

2006-11-14 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback