Sämre åter igen

Blir mycket bloggande om sjuka i min blogg nu. Vi har varit så hängiga allihopa så jag tycker lite synd om oss! vi som absolut inte skulle bli sjuka nu och inte alla samtidigt! Mest synd om Oskar som har det klart jobbigast då han är sjuk. mycket som är nytt att man måste gå till doktorn och ta medicin osv.
Min hosta är riktigt illa nu på kvällen men annars går det okej, Oskar klagar på halsen och har inte ätit bra sen förra helgen, han har minskat i vikt vilket inte känns så bra eftersom han redan är så smal! Imorgon ringer vi nog upp på sjukrådgivningen och hör om vi ska komma upp och kika halsen. Han har inte feber än i alla fall och tur är ju det.
Han blir så otroligt dålig då.  Hoppas allt ger med sig snart!
Nu ska jag smyga bort och krypa upp i soffan med Anders! Ha det så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på er!

Postat av: emma

Ja det förstår jag, speciellt då man är lite krasslig :) Jo vi hade jätte det jätte trevligt och bra. Vad kul! När skulle ni öppna? Jag kände precis samma sak, så tråkigt att man ka behöva känna så. Var det en korthårig blond tjej? Krya på er!

2007-11-05 @ 13:06:15
URL: http://emms.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Hejsan! :) Krya på er önskar Roten och Anna!

2007-11-07 @ 15:35:25
URL: http://annasaraolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback