snart nya rutiner på ingång

Jag ska börja jobba på måndag redan :) ska bli både spännande och en utmaning!
Det känns helt enkelt som en sten har släppt från min kropp!
så som jag har oroat mig över att jag aldrig kommer att få ett jobb. Jag vill
ju absolut inget helldre än att jobba,tjäna pengar och bidra med något jag med.
Men nu är det som sagt löst för stunden i alla fall.
Det blir nya rutiner på en gång,mina morgon promenader blir till eftermiddags pass istället och
jag kommer absolut inte att ha lika mycket tid till att dona hemma. Det kommer hädan efter
blir mer sysslor till Anders och Oskar.

Men otroligt vad skönt det känns att slippa stressa över det! Vi får se vart allt leder :)
Jag är i alla fall väldigt lättad och glad! och det ska firas med lite vin ikväll tillsammans med
bror och hans sambo hemma hos oss :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

GRATTIS till jobbet! Gud så roligt och härligt för dig. Önskar dig ett stort Lycka till!
Vad är det för jobb?

Än en gång, Grattis!

Kramelikram

Postat av: Hanna

Grattis! vad är det för jobb?:)

2007-03-31 @ 18:46:30
Postat av: hanna-evelina

jag ska börja jobba på Willys ute i Birsta!
och så glad är jag för det hehe.
Jag orkar snart inte gå hemma längre vill jobba och tjäna lite mer pengar :)

2007-03-31 @ 18:55:47
URL: http://hannaevelina.blogg.se/
Postat av: Kicki

Grattis till ditt jobb!!Hoppas du kommer trivas&dina nya arbetskamrater är snälla&tar hand om dig.

2007-04-01 @ 09:26:52
Postat av: Johanna

Åh Grattis!
Va roligt att du fått jobb! :)

Kramis

2007-04-01 @ 14:09:10
URL: http://smulan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback