skön promenad ute i solen!

Nyss inkommen från en timmes skön powerwalk!
Solen strålar och man kan inte annat är fyllas med känslan
av lycka!
Våren är här och jag är över lycklig för det!
Bara några få timmar med sol men det gör dagen så
mycket bättre!
Nackdelen med att snön tinar är dock att all hund skit kommer fram!
Lite otrevligt att hoppa mellan dom på vägen.

Är det bara jag som är en liten fönster tittare då jag är ute och går? :)
det är så kul att få en liten klimt av hur andra har det hemma.
Jag är inte intresserad av vad folk gör hemma utan bara hur dom
har det runt omkring.

Det gick jätte bra att lämna oskar på dagis idag.
Han gick själv från bilen in genom grinden sen fortsatte
han rätt in till dagis :)
Han hade nog längtat!

Nu skriker min mage efter lunch!


Kommentarer
Postat av: Madde

hej gumman! kul att få en liten inblick i ert liv, kul me ombyggnad av badrum. Har ju inte lyckats komma upp till er en enda gång och sett lägenheten när jag varit i svall, fy skäms på mig. Inte träffat er lilla charmknutte ens... Så kul att du skrev de där om hundbajset. va ute å prommade innan jobbet imorse och tänkte på att typ var tredje meter låg de olika stora högar med hundskit i olika kulörer, högar och uttrampade... äckligt så de skriker om de. ha en mysig vårdag i solen! kramar Madde

Postat av: hanna-evelina

hej! ja verkligen madde nästa gång du kommer upp
får du komma förbi en sväng :)
Kommer du något till sommaren?
hehe ja det där med hundbajset är lite jobbigt men snart försvinner det ner i gräset :)

2007-03-13 @ 17:20:27
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: Madde

Mmm, första prioritet att komma till er! kommer nog först till sommaren. gatfesten kanske... haha, kommer ju spåra totalt... nä, men vi får se. kanske tar en helg nu ivår, får se. ha en fin vårdag!

2007-03-14 @ 10:51:48
URL: http://sandaamantaplys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback