regn och slask!

vilket skit väder! jag orkar inte kämpa på med
tanken att det inte finns några dåliga väder bara dåliga kläder!
mina kläder är utmärkta :) men jag blev blöt
under morgonens promenad i alla fall! Och det här vädret är skit!

Dom lovar sol imorgon och på lördag hoppas det blir det!
så mer snö tinar bort!
Längtar verkligen efter lite sol så man får känna lite vårkänsla
såhär i början av mars.

Anders kommer nog hem lite tidigare från jobbet idag,han börjar
bli lite hängig.Svårt att klara sig från alla baciller då man
har småbarn som drar hem mycket från dagis.

Blir god middag ikväll,kramkalas och tvättstuga!
hehe vart passar tvättstugan in i det hela?!
men så länge min tvättmaskin står här i hallen
så måste vi tvätta nere. KAOS!

Kommentarer
Postat av: josefine

tvättstugan är bra då man har småbarn =) För kramkalas alltså =) haha

Postat av: hanna-evelina

haha tok fia! ;)

2007-03-08 @ 14:53:25
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: angelica

hahah "mina kläder är utmärkta" =)
vad rolig du är! haha!
kram

2007-03-08 @ 15:14:06
Postat av: Emma

hehe, nej inte än, det får nog vänta tills min utbildning är klar,men kanske hund :)ni då? någon till söting på gång?

2007-03-09 @ 09:01:45
URL: http://www.emiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback