min blogg är aningen tråkig..

betyder kanske att jag har blivit det med?!
nej så hemskt!
Jag skyller snabbt att det beror på att jag har mycket
att göra hela tiden!
Men vad gör jag då? kan nog många andra tänka...

Jo jag är en arbetslös första mamma som hanterar vardagen precis
som alla andra. Jag planerar och strukturerar min tillvaro som en stjärna.
Jag söker jobb för fullt för jag är inte nöjd med att spendera tid utan pengar!
Om dagarna leker jag med min älskade son,försöker få tiden att räcka
till och få allt att snurra!
Om ni inte finner mig ute på trotoarerna promenerandes med vagnen tokigt
 tidigt på morgonen kan ni alltid försöka på www.hitta.se.
Jag trivs bland mina tre äldre idoler på friskissvettis där jag lyfter tyngder
till höjderna.
Jag finns lite varstans lite olika tider. Det hela styrs i mån av tid och vilja.

En liten granskning av mig själv till er.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha vad roligt skrivet!!! *asg*
grymmt hanna! du borde beskriva min dag också ngn gång...

typ; angelica börjar sina dagliga rutiner med att först vakna vid 9 sen somnar hon om...
vaknar igen vid 10 tiden och funderar på vad hon ska sysselsätta sig med hela dagen!
kliver upp o sätter sig i soffan och funderar vidare... =) nu är då klockan 11 redan!
FÖUTOM ! när hon följer med mig, hanna, o gymmar lite... =)
försöker verkligen få lite pli på henne!
haha ibland känns det som om jag har två barn; oskar och angelica :P


haha! kram!

2007-03-08 @ 15:19:14
Postat av: hanna-evelina

hahaha så du vill att jag ska skriva om din dag också? :D

Postat av: angelica

hahah! jaappp =)
eller så kanske inte det finns så mycket o skriva om mig... typ, vaknar, kanske tränar, gröt frukost, umgås med er eller ngn annan utav min vänner, ibland stan eller städning hemma =)
middag, kanske träning igen, duscha o kolla på tv:n o kolla datorn o surfa lite =)
sen sova... hahahah typ så kanske mina dgr OFTAST ser ut! =)
kram rings snart!

2007-03-08 @ 15:33:11
Postat av: hanna-evelina

hehe jag ska nog komma på något :)

2007-03-08 @ 22:24:06
URL: http://hannaevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback