lugnet infaller

Nu har älsklingskillen lagt sig för att sova. Han var så trött och slut.
Det hade varit mycket stohej! på dagis idag.
Vi har hållt igång hela eftermiddagen här hemma.

Det är så härligt att vara med om en liten människas utveckling.
Allt sker så snabbt nu. Han förstår sammanhang och kan räkna ut
saker innan de händer. Hans tal börjar ta sig och han gör mer än
gärna lika som mamma och pappa.
Han är en smart liten kille som mamma och pappa älskar mest
i hela världen.
känslan av att vara förälder är obeskrivlig! Så stor
att det känns i hela kroppen och det gör ont i mig av bara tanken på
att det skulle hända honom något.
Han är den finaste i hela världen.

Nu är det tyst och lugnt här i lägenheten. Anders har avslutat för ikväll
med badrummet. Imorgon blir det fogning.
Jag ska se lite tv ikväll,planera lite i min komihåg bok
och försöka göra något åt mina naglar! som är helt kaos! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback