hockey

det blev inte mycket gjort i badrummet igår som planerat.
Anders kände att han ville göra något annat
en kväll och jag förstod honom.
Vi åkte och köpte fog så allt är kalrt tills idag sen gick vi hem till
min bror och såg på hockeyn där med honom.

Efter det när vi kom hem komme rjag inte ens ihåg avd klockan vad då
jag somnade. helt slut!
Och imorse bara för att man för en gångsskull kan sova ut så är
jag pigg kl 06:20 :) hehe. dumma jag!

Nu är det frukost sen ska jag puta fönstret i köket medan grabbarna jobbar.
Vi kommer att åka till min mamma sedan idag blir där tlls söndag dag någon gång.
Skönt det ska bli att komma hem till mamma och för lite ompyssling!

kramkram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback