hemma hos svärmor...

och väntar på att anders ska ringa eller komma ner
och berätta hur det har gått med gjutningen av badrumsgolvet!
Så kul att det äntligen blir gjort!
Vi har ätit middag här nere idag för att undvika att vara ivägen för
hantverkarna.

Oskar min lilla man är väldigt trött och trotsig idag! nya bestyr
varje dag.
Allt händer så fort nu. Han har börjat säga flera ord :) han är
så duktig lill vännen.
Han kan säga tutte,gubbe,mamma,pappa och gubbe :) hehe för vi leker
med små gubbar hemma :)
han kan härma djurens ljud och olika bil läten!

Imorgon är det i alla fall dagis och det känns som det behövs.
Det märks att Oskar har mycket energi i kroppen nu och ute kan vi
inte vara och aktivera oss nu. Det är för halt :/
Vi måste köpa hjälm som han kan ha när han är ute på dagis.
Dom vill att det ska finnas.
Jag ska tillbaka till vardagen och träna imorgon. förra veckan blev det mest
promenader.

Nu är det barnprogram och jag ska sätta mig med Oskar och kika.
Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback