En Pysseldag

Jag och Oskar har en pyssel och fixa dag idag :)
Vi städar och plockar,försöker rensa lådor och skåp
så vi får ordning på förvaringen.

Måste bege mig ut på ikea och köpa två st kartonglådor i brun/vit blommiga
som vi kan lägga alla mössor och vantar i.
De lådor vi har på hatthyllan nu räcker inte! :) PANIK!
Blir mer och mer jackor också allt eftersom
Oskar växer.

Mamma kommer hit på om någon timme och hjälper
mig sy gardinerna. Hinner inte
med så mycket sånt nu. Det är alltid full fart här hemma :)

Nu har vi haft liten paus,dags att dona vidare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så kul att du riktigt kommit i gång med massa inlägg.. nu går jag in på din blogg flera ggr per dag.. ha en trevlig dag,/ sara

2007-03-12 @ 12:16:01
Postat av: hanna-evelina

ja jag försöker så gått jag kan! jag blir mer motiverad när andra kommenterar :)
det rär alltid kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback