Birsta/Ikea idag

Idag var jag och oskar ute på tidig promenad sen åkte vi till
farmor och gjorde oss klar där.
For ut till birsta ikea och farmor följde med.

Det blev shopping idag med men till Oskar :)
Skorna jag visade bild på igår var helt perfekt!  Så farmor köpte dom åt honom :)
Och han ville ha på sig dom på en gång och sprang omkring på dinsko hehe.

Sen var det tänkt att vi skulle gå och äta lunch nästan på en gång
men vi fastande i alla butiker och kikade åt oskar, under tiden hade Oskar
somnat i vagnen. han som aldrig somnar. han måste ha varit trött och less på oss.
Det blev handlat ett par allvärders byxor till oskar svarta,som han kan ha tioll sin spindelmannenjacka
som han fick av farmor i höstas.
Blir bra som ombyte på dagis om inte annat.

Nu har vi städat lite hä rhemma och ska snart börja med middagen.
Idag blir det lättast snabbast möjliga middag. makaroner och korv :)
Oskar ska sova hos farmor och farfar ikvälll och vi ska jobba med badrummet så mycket
som vi bara hinner. Vill verkligen får det klar snart! puh!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaadu, de är ett halvår snart, har gått så himmla snabbt =) vad ska ni hitta på i helgen då?

Postat av: angelica

shopping är skoj! o ja jag förstår att ni vill få klart snart! men snart så =)
rings sen kasnek, nu kan vi juh ringa varann när som helst på hem telen, iaf jag =) hehe!
kramkram

2007-03-16 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback