att bli mamma

Sedan jag blev mamma har livet förändrats väldigt på alla tänk bara sätt.
Jag har förändats som människa och jag lever med ett oerhört stort ansvar.
Jag ser på saker på ett helt annat sätt än jag gjorde förut.
Det finns känslor inom en som man aldrig trodde man skulle kunna få förstålse för.
Att få ett barn har inneburit en mognad som bara en förälder kan känna.
Jag har tillsammans med den jag älskar fått en underbar unik liten pojke.
Vi har tillsammans bygt vår lilla familj av kärlek och lycka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet, längtar till jag blir mamma.. :)

2007-03-18 @ 21:06:49
Postat av: Anonym

fint skrivet, längtar till jag blir mamma.. :)

2007-03-18 @ 21:08:29
Postat av: Josefine

Så sant så sant!!!
kraam på er, hoppas din kära son snart är frisk!! skickar massa kryapåkramar!

2007-03-19 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback