utvilad och pigg

kände jag mig redan kl 06 imorse då vi vaknade av att Oskar
bökade på i sin säng.
Jag klev upp och bäddade om honom och vips somnade han om.
Anders klev upp och for till jobbet och jag lade mig igen.
Skööönt!
Jag vaknade igen av klickan 07:35 gjorde mig klar och väckte sen Oskar
som sov så gott!
Det var tänkt att jag skulle träna efter jag lämnat oskar på dagis 09 men
kom på att dom inte öppnade förrän 10 och jag ska hämta oskar 11:30
idag och det hade blivit lite stressigt!
Så jag tog mig en lång morgon promenad istället!
jag måste verkligen be mamma söka reda på mina täckbrallor till Everest jackan!
knappt att jag tycker det är varmt med långfillingar och mysbyxor! brrr!!!

Nu sitter jag här och myser lite :) dricker en kopp kaffe så jag blir varm! hehe
Ikväll blir det lite pyssel och tv tittande. Oskar somnar nog rätt tidigt idag
med tanke på att han är på dagis idag.

Någon som har tips på god lättlagad middag? :)

Kommentarer
Postat av: angelica

haha långfillingar!! :) du o din roliga uttryck! =)

2007-01-29 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback