tvätt och pyssel dag

Oskar halv sov då vi kom hem från dagis,men då jag lade ner
honom i sängen blev han plötsligt jätte pigg!
Fick en slurk välling av mig för han åt dåligt till lunch på dagis.
Då slappnade han av och somnade!
jag har ätit unch och håller nu på med lite tvätt!
Skönt att tömma tvättkorgen helt!

Jag var duktig och städade ur garderoberna igår också!
Slängde en hel tvättkorg full med kläder!
Nu finns det mer plats för nytt!
Hittade igen kläder jag trott jagtappat bort :)
plockade undan alla mammakläder till ett och samma ställe.

Känner mig plockig och fixig idag! en bra dag är det också!
Är så pigg och på bra humör!
Det ska firas med tacopaj då anders kommer hem från jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske snart dags att plocka fram mamma-kläderna igen?? Vore väl roligt med syskon?
Ni som verkar vara en sådan harmonisk familj.

2007-01-29 @ 13:18:42
Postat av: hanna-evelina

vem är det som skriver?
nej inga syskon riktigt än! först jobba ett tag.

2007-01-29 @ 13:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback