trött och irriterad mamma

många timmar vaken om nätterna har det blivit.
Oskar har aldrig sovit såhär oegelbundet någnsin. Han har verkligen blivit livrädd
för att somna. Han är så duktig och försöker men skriker fort om
jag går ut från rummet.  han skriker i flera timmar per natt !
Vi har nog testat det mesta som annars jämt fungerat.
Han somnat inte ens ine hos oss. han kämpar och försöker men det går
bara inte. Inte ens om jag sitter inne i hans rum och stryker på ryggen fungerar numera.
Inte mina vaggvisor heller :(
man känner sig helt värdelös som mamma när det inte hjälper!
Riktigt hemskt! han har blivit livrädd! nattskräck!

Ikväll var det jobbigt,nån j*vel måste såklart borra och sen banka efter! detta upprepades
bra många gånger och oskar flög upp och skrek hejdlöst varje gång!
Idioter som inte kan göra sånt direkt efter jobbet!
jag blir så förbannad så jag spottar ur mig fulord!

Frustrerad blir man såklart också när man provat allt och verkligen försöker få honom
att känna sig trygg!
när ska detta vända? han som sov som en gris varje natt och bara längtade efter att
vi lade ner honom i sängen pussade och sa gonatt, sen sov han på 2 min!

Nu är det kaos då vi lägger honom + att han vaknar en gång varje natt och är vaken i 3-4 timmar!
tur i oturen att jag är arbetslös ! förstår inte hur vi annars skulle kunna ta
oss upp till jobbet båda två när det är såhär!
och min mage blir ju inte dikret bättre av den här stressen som nätterna för med sig!

gud vilket beklagligt inlägg!
men ren sanning! ibland tror vi att vi håller på att bli tokig här hemma!
tur då att vi har varandra att krama om då man sitter och ögonen svider och bara vill
trilla igen!
Anders är guldvärd som gör det så bra och är vaken om nätterna kliver upp 06 och sliter till 16!
Den bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: angelica

båda ni är ssååå duktiga föräldrar!! försår heller inte vad lilleman håller på med =) är väl kanske "inte sova period"... =)
hoppas ni får sova bättre inatt! hörs imorgon! jag ska jobba imorgon 14-21.30 =/
kramkram!

2007-01-25 @ 20:34:40
Postat av: Fia

Usch så jobbigt för er! Hoppas att det går över snart så ni alla tre kan bli människor igen!

Postat av: Josefine

USCHA jag tycker verkligen synd om er, man får skriva av sig så kan det tom kännas aningens bättre. Tänker på er!
KRAM o mys ikväll nu!

2007-01-26 @ 15:15:15
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback