skönt med träning

det var det verkligen idag!  Känner mig super pigg och glad :)
Jag gick på bandet i 40 min sen körde jag armar och axlar.
Oskar lämnade jag hos morfar en stund medan. Jag åkte dit efter
och vi gjorde lunch där åt dom.
Nu sitter jag och väntar på at gröten ska bli klar! är  tok hungrig!
Har precis lagt en rätt så pigg oskar,men hoppas han kan vila en stund i alla fall.
Vill inte att han ska bli vaken hur länge som helst ikväll då vi ska
upp tidigt imorgon och iväg till dagis.

lite planer idag: Baka sockerkaka så vi kan bjuda upp farmor och farfar en
sväng.
Förbereda  dagens middag som blir kyckling.
Tvätta upp resten av allt som ligger i tvättkorgen inkl badrumsmattorna! :)
 klippa till lite foton så jag kan klistra in dom i oskars album :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback