sen promenad

efter middagen får det blir kombinerat med handling på affärn!
men då kommer vi ju ut en sväng idag i alla fall!
jag blir så trött av att inte röra tillräckligt på mig.

Det hinns inte lika mycket på dagarna för mig och oskar nu,
Det är ju främst förmiddagarna man hinner åka iväg för sen sover oskar runt 12:00.
Visst kan ju lägga honom borta eller i vagn men det blir sällan bra sömn
och då är han ändå trött och hängig hela eftermiddagen och äter dåligt.

Oskar har långbadat idag! hehe ville aldrig kliva upp! :)
det blev så roligt med  de tomma schampo flaskorna!
nu sitter han och leker med golvskrapan och härmar hur jag gjorde förut :)
Så härligt att se honom! han är så duktig och lär sig snabbt!

nu ska jag börja med maten så vi kommer iväg ut snart! längtar efter friskluft!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Kikar in här hos dig av en slump och lämnar ett litet avtryck efter mig!
Tycker du har en jätte härlig blogg och inte minst en bedårande familj! Ni är verkligen FINA tillsammans! En härlig knoddas har ni också.. Vilket hår! =) Ser ut som en riktig tuffing och antar han blir en farlig kandidat bland damerna på senare tid! =)
Önskar er en fin dag!
Sanna

2007-01-03 @ 16:29:38
Postat av: hanna-evelina

tack så jätte mycket!
jag hoppas att han vill vara mammas lille pojke länge innan han börjar kika på tjejer :)

2007-01-03 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback