lite snabb uppdatering

Natten mot onsdag var det Anders tur att bli dålig.
Han fick inta soffan och Oskar som hade blivit väckt av Anders
som levde om på toan fick komma och sova inne med mig
i fall anders skulle leva om fler ggr under natten.

På Onsdag morgon packade jag och Oskar fort! och rymde
hem till mormor :)
Vi ville undvika att bli sjuk! Vi tog med oss tant Aneglica och for.
Där uppe hade vi en super mysig kväll lugnt och skönt!
men tacos och tv tittande.
Natten blev nog värsta tänkbara för mig och angelica!
Oskar hade problem med magen tror jag och kunde
knappt sova på hela natten.
Mormor skulle up och jobba och kunde bara ha oskar en stund på morgonen.

Men kosntigt nog var vi inte så trötta som vi trodde vi skulle vara!
Vi klädde på oss efter frukost och gick ut och åkte pulka med oskar :)

Vi kom hem till stan och pappa igen igår eftermiddag! han hade haft så tråkigt utan oss! :)

Ikväll blir det mys hemma kanske en film och lite godis.

nu ska jag iväg och träna och sola så jag blir människa igen!


Kommentarer
Postat av: Fia

Å va härligt att sola, sola åt mig med!:-)Hoppas du klarar dig från att bli sjuk! Trevlig helg!

Postat av: angelica

hehe ja det var en givande natt =) men han är juh så mysig o underbar så man kan juh inte annat än tycka om honom ännu mera =) rings snart! kram o jaa sola åt mig med! =)

2007-01-19 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback