helg!

äntligen fredag! Dagen startade 06:45 jag gjorde i ordning
morgon välling till oskar och efter det la vi oss isängen en stund
och myste och vips var klockan plötsligt halv nio!
Vi hade somnat om :)
Upp och hoppa! morfar skulle ju komma och jag skulle göra
mig klar och åka och besikta bilen 10 och hämta upp Angelica.
Vi skulle ju byta lampa på bilen före också,och ibland krånglar sånt och tar tid.
Men duktig som vi är grejade vi  det  galant! :)
Bilen klarade sig fläckfritt! bra bra! jobbigt att laga och fixa annars.
Det räcker med golfen!

Efter besiktningen tog vi en kort promenad skönt!
jag känner mig hyffsad! kände efter flera ggr imorse om jag hade
ont i halsen,men jag hoppas verkligen att
jag inte kommer bli sjuk!!!
jag har inte tid med det! :)

Nu har jag nyss duschat och känner mig äntligen som en människa igen :)
ska fixa och vika lite tvätt nu sen förbereda inför middagen.

ha det så bra! och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: angelica

jaa vi var verkligen duktiga på det där!! =) tjejer kan också :P nu har jag kommit hem efter efterkontroll besiktningen, allt gick galant =) känner mig på topp humör idag, kanske tack vara att vi tog den där prommenaden =) (som jag våndades över) =) hörs snart! puss o kram!

2007-01-12 @ 13:43:04
Postat av: hanna-evelina

ja friskluft gör susen mot busen! :)
fan avd dåligt haha!

2007-01-12 @ 14:09:22
Postat av: angelica

hehe jjaaaa :P imorgon träning igen =) kra o god natt o tack för ännu en trevlig kväll!!

2007-01-12 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback