ensam kväll tillsammans

Ikväll är det bara jag och Anders. Lilleman lämnade jag av hos farmor nu på
eftermiddagen. Där verkade han stortrivas och brydde sig inte speciellt
mycket om att jag skulle gå :)
Känns skönt att ha en kväll ensamma! det var länge sen nu och det
behövs! Vi frå rå om varandra och sova ut tillsammans utan
att känna stressen över något!
Men man är alltför van och vet att man aldrig sover lika skönt som när
man vet att Oskar är hemma och sover trygt och bra i sin säng.
Men efter alla vakna timmar på sista tiden är det
här precis vad vi behöver!

jag inhandalde grillad kyckling till middag :) som vi nyss ätit och nu
sitter vi och funderar på om vi ska ta en sen bio eller en film hemma :)
jag är så sugen på popcornen som finns på biografen!
hehe vi får åka och köpa i vilket fall som helst tror jag! haha.

En ensam kväll och vi har svårt att bestämma oss vad vi ska göra! hehe
hur dumt är inte det?

ja i alla fall sa vi mysa och sova :) det är nummer ett ikv'äll!

Kommentarer
Postat av: Josefine

hoppas kvällen blev supermysig!!!

Postat av: Anonym

Åh, hoppas ni får det mys! Tycker verkligen att ni är ett sjukt stiligt par!! Ta hand om varandra massor och som inledningen löd.. MYYYYYYS!

2007-01-27 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback