dålig bloggning av mig!

har inte blivit så mycket sittande här vi datorn sista dagarna.
Det har alltid funnits annat att göra. Sedan har Oskar börjat vara vaken flera timmar
om natten och det har resulterat i alla jag ibland vilat då han sover på dagen.
För att ens orka med!
Han har drömt mycket och haft väldigt svårt att slappna av och somna om.
Det blir jobbigt för oss alla :(

Lämnade honom en stund på dagis idag och det gick toppen bra! :)
Han sprang in och sen såg jag inte röken av honom.
Kändes riktigt bra att det kanske äntligen ska börja bli lite bättre med det.

Idag har jag fått tid hos läkarn för mig onda uppsvällda mage :/
har haft sån värk! mått små illa och inte kunnat äta så bra.
Troligtvis så är det magkatarr! men hoppas inte det!

Nu är det dags att lägga ner Oskar han börjar bli aningen övertrött här!
Iblan blir det nästa så att man tror att han inte är ett dugg trött.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas att det inte är något allvarligt gumman! Jobbigt med natvak på det!

Postat av: angelica

haha vad är det där för kommentar?! =) skumt! nu blir det outsider, verkar vara jätte bra!rings sen! kramkram

2007-01-22 @ 19:53:04
Postat av: hanna-evelina

det visade sig vara magkatarr! :/ jobbigt men skönt att det inte vad värre.
Hoppas på en natt med sömn idag

2007-01-22 @ 20:38:35
Postat av: angelica

jaa dålig bloggning av mamma hanna ibland :P kram!!

2007-01-23 @ 21:02:54
Postat av: angelica

jaa dålig bloggning av mamma hanna ibland :P kram!!

2007-01-23 @ 21:03:01
Postat av: Fia

Ja lite dålig uppdatering här tycker jag!;-) Haha
Hur gick det med jobbet föresten?

2007-01-25 @ 10:25:59
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: angelica

jaha när ska du börja blogga mera då?! :P hahaha! hörs snart! kramkram

2007-01-25 @ 16:08:27
Postat av: angelica

maddiii har också en blogg nu =)

http://sandaamantaplys.blogg.se/

man kanske ska blogga sj å?! =) kram!

2007-01-25 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback