äntligen en ledig stund

har haft fullt upp sen 05:15 imorse!
Då vaknade oskar väldigt ororlig i magen fick sin morgon välling tidigt
idag,vi gick och la oss i hoppp om att sova tills klockan
skulle ringa 07:30. Men inte!
Oskars mage spökade och han somnade inte om förrän 06:30 igen.
Jag hörde honom stöka på i sängen sin så jag kunde
inte heller somna om.
Ju mer jag försökte ju mer ont fick jag i huvudet! ajj jag trodde jag
skulle bli tokig!
07:30 gav jag ju upp klev upp duschade och sen fick jag väcka oskar 08
för att vi skulle hinna med oss.

Jag lämnde av oskar hos farmor på morgonen för jag skulle vidare på inervjun som
gick kanon bra kan man säga! :)
känns skönt! Vi får se om det kan leda till något senare för jobbet var tillsatt !
vilket är lite konstigt men det fanns fler på ingång.

Efter intervun träffade jag linda på stan som jag gick och åt lunch med och
fick mig en pratstund med. Åkte sen hem fixade och donade innan det var dags att hämta
oskar som hade vaknat nere hos farmor. Därifrån åkte vi ch hälsade på johanna och Thea.
Märktes på oskar att han tyckte det var roligt att leka med någon annan än mamma ett tag!

Ikväll har vi satt upp hyllorna på oskars rum,nu återstår det att sätta upp en stor tavla och bära ner alla julkartonger till källaren! puh! mycket att stå i idag!

kommer bild på hyllorna snart :


så här mycket har jag aldrig hunnit träffa mina vänner som på sista tiden! :)
Träna opch träffa vänner får mig att orkar och tycka att allt är mycket
roligare och lättare!

Kommentarer
Postat av: josefine

jag får också massa energi av vännerna, såklart Oskar tycker det är skoj att få leka med andra :) Men Mamma är ju bästast :)

Postat av: hanna-evelina

hehe ja jag hoppas han tycker de ;)

2007-01-10 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback