HELGEN

I fredags var lilleman och jag trötta på morgonen efter en vaken natt, så vi skippade
prommis och sov hemma istället.
På dagen var vi nere hos vicky och donade :) sen på ikea på eftermiddagen.
Mitt andra hem numer! hehe

På kvällen var jag och oskar ensamma eftersom pappa anders var på hockey.
Så vicky kom upp med cornelia och vi mumsade gott och såg på tv.

Lördag blev de mycket gjort,vi var och köpte leksaker och oskar :)
träningsbyxor åt mig och kollade på saker till badrummet,som snart ska göras om.

Lördag kväll var vi hos borsan en sväng sen hemma och satt upp tavlor och myste framför tv!
så skönt! äntligen lite sömn.
Vaknade Söndag morgon av att en skata tagit sig in på balkongen!!
Jag som är livrädd för fåglar stängde in mig i sovrummet medan anders fick fösa ut den!
På kvällen åt vi middag ner hos nisse och annika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback