sjukis

lill älsklingen har blivit sjuk :(
ont i halsen och feber men den börjar
som tur är ge med sig. Men han vill fortfarande inte äta något
mer än välling och då dricker han inte upp allt,så han är
konstant trött men läkarn sa att det räckte med det lilla.

Men det känns så hemskt att se honom så hängig!
när han väl sover ligger han och gnyr och grinar och drömmer
så det blir ändå inte någon riktigt sömn för
någon av oss.
Så vi är jätte trötta!
men trots det gick vi ut idag i solen fast det tog emot i början,men när
vi väl var ute kändes det bara skönt med friskluft!
Oskar piggnade till lite och kunde sitta uppe och leka lite då vi kom in.
Vi stannade till och med på hemköp och köpte mjukpeppakaka och vanliga pepparkakor
som oskar älskar,men inte ens det ville gå i. Bara lite saft och vatten men tur det.
Vätska behövs när febern sätter in!

Nu hör jag honom små hostandes i sängen ska gå och kika
till honom sen bör jag verkligen lägga mig på sängen och försöka vila
lite jag med.

ha det så bra och skönt idag! solen skiner ju så man får
vara glad över det :)

Kommentarer
Postat av: joss

mmmm mjuk pepparkaka! hoppas han snabbt blir frisk.kram

2006-11-02 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback