Mys hemma hos mamma ihelgen!

Ibland längtar jag verkligen efter att komma hem
till mamma och bli ompysslad. Därför ska jag och Oskar åka dit idag.
Vi blir där tills i alla fall lördag eftermiddag om inte anders åker upp
efter utbilningen på lördag,för då stannar vi tills på söndag förmiddag.

Idag har jag och oskar varit ut på promenad och handlat lite inför helgen.
Små ärenden som apotek och frökenfräken.
Köpte jätte söta servetter där vita med brun peppakaksgris på :)
Fint att ha i jul!
dom har så mycket fint där!

skönt att oskar och jag är nästan helt frisk nu,man orkar så mycket mer!
dagen blir så mycket roligare då man kan göra någonting.

Just nu ligger oskar i sängen för att försöka sova en stund innan vi ska fara
och jag tänkte duscha så fort han somnat :)
men han verkar helt pötsligt otroligt pigg hehe
ska gå och kika vad lilleman pysslar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback