Första dagen själv på dagis

är det för oskar idag!
vi kom dit vid 08 och åt frukost med dom.
Sen for jag vid nio och det gick jätte bra.
Det var nog tur att oskar inte blev ledsen då jag skulle gå
för då hade det nog kännts hila jobbigt!
Han lekte och hade så roligt så han hade inte tid :)

Jag ska åka dit till 11 igen så äter vi lunch där och sen åker
vi hem.
Imorse var det väldigt jobbigt för oskar att komma upp vid sju tiden.,
Han ville inte alls vakna!
han är ju vaken så mycket om nätterna och behöver verkligen få
sova lite längre om han kan.
Så jag ska ändra dessa dagis tider efter den här veckan.
Så det passar honom bättre.

Kommentarer
Postat av: fia

Å va skönt att dagis inskolningen går så himmla smidigt för er! Känns ju som att det är det man fasar inför, iofs är det ju låångt kvar för oss. men man har hört riktigt hjärtslitande historier.
Riktigt snygg bild på dig föresten! Like your hair!:-)

Postat av: fia

tänk att jag aldrig lär mig att skriva den rätt
:-)

2006-11-27 @ 10:07:06
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: hanna-evelina

ja det känns verkligen jätte skönt!
men den dagen då han grinar och inte vill vara på dagis kommer nog säkert också! men då kanske
man är lite hårdare :)
tack så jätte mycket! :)ska smyga in och kika lite på din blogg nu. kram

2006-11-27 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback