sjukt varmt!

har det varit idag!
vi klev upp 06:30 ut på morgonprommis sen hem och packade oss
ut till bilen och iväg till mormor.
Här har vi varit ute hela dagen och badat och solat,poolen har blivit riktigt uppvärmd 24 grader! toppen skönt att svalka sig!
Sen på eftermiddagen släppte mamma och Göran av mig istan och dom for vidare med oskar
ut till njurunda för att gratta Klara.
Jag köpte skjorta åt oskar tills dopet och en omlottklänning åt mig i vitt och brunt jätte fin från indiska :)

nu är jag helt slut,man blir så trött av värmen. Blir  nog förmodligen gatufesten på onsdag om vädret är bra! annars vette sjutton! :(

nej dags att gå upp och lägga mig,saknar anders men jag har ju oskar uppe att krama om. Han fick sova i min säng med mig inatt,jag sover så bra då han ligger brevid.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback