mulen torsdag

Igår sent på eftermiddagen då vi var ner till annika för att hämta
Oskar kom vi på att det skulle vara trevligt med en bio.
Så lilleman fick sova över hos farmor och farfar :)

Imorse blev det ingen sovmorgon inte trots att oskar sov borta,jag klev upp åtta
och gjorde mig klar för att åka och klippa mig,sen drog jag benen efter mig på stan
några timmar och shoppade lite :)

Nu är vi hemma och ska snart åka till stugan och hämta hem golfen som är lagad!
Stannar där över natten och kommer hem i morgon förmiddag hoppas jag!
Ska ut med tjejerna imorgon och vill komme hem
i tid och göra mig klar och slippa stressa! :)

Nej ska lägga mig på sängen med oskar och sova en stund nu tror jag :)
ha det så fint!

Kommentarer
Postat av: angelica

ja du måste komma hem i tid imorgon =) för då är det middag o vin drickning =) haha! ringer dig snart... kram!!

2006-07-21 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback