fixat med vår sommarstuga!

Idag när jag och oskar vaknade var det mulet ute :( men blåste en del så jag misstänkte
att det skulle klarna upp.
Så vi gick och la oss efter nån timme vaken,kändes som vi lika
gärna kunde sova en stund till medan molnen flög iväg.

Idag har vi städat i (brödstuga) som der kalldes förr vår sommarstuga är det nu :)
Tagit bort alla flyttkartonger som blev efter flytten från Nolby dammsugit,tvättat gradiner,torkat,fixat med alla överblivna kökssaker i skåpen. Sorterat ordning på vad som behövdes och inte. Försöker få det som vi vill ha det.
Jag kommer att ta med en del av våra saker för att få det mer hemtrevligt.
Vi ska bor där undertiden vi är här i sommar och eventuellt på vintern också, efersom det
är isolerat och klart med värme och el.
Badrummet är urgulligt :) gammeldags och sött i ljusblått!
i köket finns bakugn och vedspis och såklart vanlig spis också!
sängarna måste dock bort! vi vill ha en större säng istället för två mindre. Vill ju kunna
sova tillsammans!

Nu sover lillfisen och jag sitter och funderar på att kanske gå ut en stund och göra klart
där ute,hinner inte med så mycket imorgon för då tänkte jag komma
iväg hem tidigt.


Kommentarer
Postat av: angelica

hej vännen! idag är det inte så mycket sol, blir inge bad för oss idag... kommer nog sol senare på em. kvällen! ska snart sätta i mitt hår sen ta det lungt bara hemma sen ner till sandra på fest! hoppas du följer med! hörs senare! puss

2006-07-05 @ 12:50:17
Postat av: Joss

KUL!!! Sätt in någon bild på lillhuset :)

2006-07-06 @ 09:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback